onödigtmednödväntigt

när tankarna flyger omkring

Har tänkt på en sak, vad är det egentligen oss får oss att fastna för vissa personer?
Jag litar inte på människor, det är väldigt få personer som jag faktiskt vet jag kan lita på till hundra.
Jag har svårt för att fästa mig vid folk, jag tycker att dom flesta är obehagliga i längden.. Varför, vet jag inte!
De som slår mig mest är ödet, jag tror på det så jävla stenhårt just nu.

Hade jag aldrig blivit jagad av polisen i Norrköping hade jag inte åkt till Linköping, jag hade inte träffat Line, min älskade Line !

Hade jag inte gått den där grusvägen hem till Evelina för fem år sen så hade jag aldrig kännt som jag gör idag för henne.

Hade inte Victor helt plötsligt bytt klass & ätit upp all min mat som jag jämt hade med mig hade jag inte fått en så underbar killkompis som han.

Hade ja inte helt random gett ut mitt mobilnummer på bilddagboken, och helt plötsligt träffa Emelie som tog emot det, så skulle jag aldrig haft alla stunder med henne.

Hade inte festen skitit sig totalt som jag var på någonstans i skogen, så hade jag inte "bråkat" men Alex, och därför inte skrivit med henne för att reda ut det och sen träffat henne.

Hade inte någon randombrud från Stockholm facerapeat Cissi så hade jag aldrig fått hennes nummer, hade aldrig ringt henne och därefter aldrig träffat henne.

Hade inte den där jävla bruden kysst mig på festen hade jag nog aldrig kommit ut med att jag är gay.

haha, står still i huvudet nu men fan så jävla konstigt allt är, jävla knäppa värld, ja gillar dig ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0