Musik (8)

  • Vad är du bäst på ?
    Det jag är absolut bäst på, det måste vara att jag alltid är glad och gör folk runt mig glada !
    Jag är ofta väldigt höggljudd, och jag hittar alltid på massa bus ! Dom flesta människorna
    uppskattar verkligen det, sen finns det ju tyvärr surmuppar ;) Jag tycker själv jag är väldigt öppen !
    Jag skulle aldrig tveka på att ställa upp för en kompis, och dom som står mig nära vet att jag alltid,
    alltid finns där ! Och jag känner detsamma för dom jag litar på !
  • Vad är du sämst på ?
    Lätt, jag är sämst på att vänta, eller att ta "längre" beslut ! Visst är det bra och vara inpulsiv,
    men inte alltid !
    Jag drar ofta slutsattser för snabbt, som jag sedan inte alls trivs i, och har ofta beslutsångest.
    Jag blir ofta sur på småsaker till människor jag inte står så nära, och det tycker ju inte folk om.
    Jag kan ofta se väldigt dryg ut, vilket jag faktiskt inte alls är !
    Jag dömmer ofta folk, vilket är sjukt egenteligen, fy mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0